I WISH FOR

Tänkte berätta om hur jag vill att hoppkurserna ska "vara" såsom höjder, bana osv. 
Måste först börja med att säga att förra året var det väldigt mycket med att hitta "rätt" väg räkna galoppsprång osv. Alltså var det inga riktiga höjder. 3:dje dagen var enda dagen då det faktiskt va kanske tre hinder på 70 cm. 
Detta året hoppas jag alltså att det ska bli mer höjder. Det är inte någon slags höjdhoppning jag snackar om utan 80-90 cm. Man måste ju få in tekniken på det också. Förr hoppade vi ofta så men nu det senaste har det varit 60 cm. Jag menar 80-90 cm är inte högt men jag känner att jag har utvecklats i min ridning så det skulle vara kul att hopp bana som det var lite olika höjder på, allt imellan 60-90!
Vill ju som sagt hoppa bana som förra året och jag tvekar inte på att det blir det detta året också! :)
Måste avsluta med att säga att det blir bra hur det än blir.
vi har inte fått reda på vilken häst vi ska ha vilket göt mig nervös eftersom att jag vill ha min lille skrutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback