5 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

1: Jag har börjat att äta väldigt nyttigt nu på sommaren! äter BARA godis på lördagar om jag ens gör det!
t.ex idag har jag ätit lite soppa som jag lagade och jordgubbar :) Nyttigt och bra!
2: Ibland tänker jag på när NELSON tas ifrån mig, så börjar jag gråta jättemycket, det får inte hända.
3:Sedan senaste dressyrlektionen då mamma filmade har min sits blivit mkt bättre i dressyren! trav nedsittning osv...
4: Min klass i 7:an splittrades för att tjejerna (inte jag) tyckte att killarna var töntiga så dom bytte skola :( jag kom istället till 8F :(
5: Nu ska jag göra fruktsallad med äpple, banan och jordgubbar :) MUMS!
-google bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback