SAKER JAG TÄNKER PÅ

På min ridskola ska det bli lite örändringar till hösten. Istället för att det ska vara 10 st i en grupp ska det vara 8 eftersom att manegen är rätt så liten så vill dom öka säkerheten. Och från och med grupp 3 ska lektionen vara 1 timme.
Nu är det såhär, förra året skulle vår ridlärare angelica få barn, alltså fick vi en vikarie höstterminen 2011. Det var Anna. Vi hade henne två terminer men nu ville hon inte jobba på lördagar längre hon har gjort det i 5 år så hon ville vara ledig.  Så nu ska Carina ta lördag förmiddag och någon annan ta lördag eftermiddag. Det är ute på annons så ingen vet vem som kommer ta våran lektion. 
Därför bestämde många att dom skulle sluta rida! Några rider ju på fritiden och skulle ta privtlektioner för Angelica. Men 1 person skulle sluta rida helt. Hur intresserad är man då? Rid inte kvar om du inte är intresserad. Blir så irreterad, asså att dom inte tycker som jag. Ridning är det bästa som finns man längtar hela tiden det är jätteroligt lixom. HÄSTAR ÄR BÄST! så är det. Dom vill inte rida kvar på grund av att det kommer in någon som dom inte vet vem det är...tänk om hon är jättebra då?

FAST JAG LIGGER 1 STEG FÖRE DOM ANDRA! jag vet något
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback