HOPPKURS DAG 1 :)

Nu måste jag skriva av mig lite!
Idag var ju första dagen på hoppkursen, såg lady gå ut i hagen och då tänkte jag såklart att jag skulle få nelson eftersom att han var inne! Digression som jag hade önskat hade ju massa önskat så kände mig rätt säker :)
Sedan får man beskedet att nelson inte ska gå med, ingen ponny skulle gå med. Hästarna var inte bestämda så Angelica var tvungen (såklart borde hästarna vart bestämda men ingen ponny fick ju gå med) att lotta hästarna till oss! Jag fick då Quinto, blev inte glad. Jag betalar massa pengar för att vara med på detta, önskar hästar som man tror man kan få nån! Men nej dom kunde gett detta besked att det inte skulle gå med ponny lite tidigare så att man kunde önska om sina hästar! Jag ville ju inte ens ha honom ju....RIKTIGT DÅLIGT!!
Men till slut blev det jättebra ändå han hade bra frammåtbjudning och allt men ändå! E fortfarande sur på att dom inte sa något då hade man kunnat  stryka sig eftersom att jag ville ha ponny så detta SÖG JU...Tycker attd et är fel att dom inte säger något bajs på alla där kände jag då! Här skulle inte bli nån ridning jag skulle inte anstränga mig eller något, men det gjorde jag ju! Men som sagt det blev bra ändå

Jag brukar gilla att hoppa honom men förra gången var det katastrof, han var seg, gick inte fram, jag fick lägga på spöt hela tiden utan att något hände...kände då att jag inte ville rida på en sådan häst i tre dagar när man inte önskat den det var därför. Och även fast det blev bra så tycker jagändå att det är dåligt gjort av ridskolan (inte angelica för hon är bäst) att inte säga nåt!
Min åsikt bara :)
 
skule bara skriva av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback