NÅGOT AV DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG

Är när jag insåg att nelson inte bara var en favorit häst! Han är mycket mer än så. Jag kan inte beskriva honom med ord, jag kan inte beskriva hur mycket han faktiskt betyder för mig. Jag önskar att han var min alldeles egna prins. Den ponnyn har jag lärt mig så otroligt mycket på! 
Jag ÄLSKAR den hästen. När jag var yngre var avoriten LISA hon var det fram tills hon åkte förra sommaren, jag saknar henne enormt eftersom att jag lärde mig grunderna på hoppning och dressyr på henne <3
Men riktigt samma känsla som det är med nelson kan jag inte säga att det är, nelson passar mig perfekt och jag vet inte vad jag gör om han tas ifrån mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback