BUSSEN IGÅR

Jag åker alltid buss till stallet (dixies stall, inte ridskolan) och igår var det en bitch där! Det var helt fullt i bussen så att man fick stå, eftersom att jag skulle åka så kort bit så ställde jag mig längst fram och när det gick på folk stog jag kvar där. Det började med att hennes kompis gick på då börjar hon genast snacka hur mycket hon hatar svenskar, för vi är tydligen så himla bortskämda. Det var några som hade gått på där bak, därför sa hon så! Så hon klagade högt vad alla gjorde för fel precis som hon var perfekt och aldrig hade gjort något fel osv...
När det var 1 hållplats kvar tills jag skulle gå av kom det på typ 3 personer. Därför var alla tvungna att gå längre bak. Jag som skulle gå av om 200 meter 15 sek resväg kände att jag kunde stå kvar. Då började hon bitcha till sig.
-hon: att folk inte fattar att man ska gå bak när det går på folk!
menat till mig...
 Flyttade hon själv på sig? Nej hon bredde ut sig över hela gången så ingen kunde komma förbi. Sen sa hon massa annat, hon blev nog häpen när jag skulle gå av och insåg att det jag gjorde faktiskt var rätt smart.
                                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback