about me

Jag heter sofia och är en hästglen tjej på snart 15 sommrar. Jag har inte egen häst utan rider på ridskola 1-2 gånger i veckan och sedan rider jag en privatponny 2 dagar i veckan.
Favoriten att rida heter Nelson. Han är en skimmel d-ponny, född 2000. Många tror att han är albino men det är kan inte. Han är en korningsponny, med ytterst lite albino i sig, det syns runt ögon och mule.
Nelson rider jag ofta då han är en väldigt stark och svårriden ponny. Rider honom varannan tisdag och nästan varje lördag, så det är jag glad för.
-som ni säkert ser är han ett kraftpaket
Ponnyn dixie då.
en svårriden dam, som inte får hoppa då hon vart skadad, annars hopptävlar hon.
också en D-ponny på 146 i mankhöjd.
annars går jag snart ut 8:an, börjar alltså 9:an till hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback