DRESSYRTRÄNING

Idag var det ju som sagt drssyrträning. Det gick supe,r nelson var mjuk och fin och stressade inte upp sig och bara sprang, jag hade en väldigt bra känsla genom hela ridpasset :)
Carina som vi hade idag då angelica var sjuk (igen!) sa flera gånger att hon tyckte att det var kul att se nelson så avslappnad och i så fin form. Han brukar ju bara springa...med vissa!
när vi hade hoppat av hästarna och var redo för att gå upp till stallet igen kom hon till mig och sa att hon tyckte att jag skulle gå upp i en 4:a!! :) Anna min ridlärare sa ju inte det, och carina är ridskolechefen så aa:) satte upp mig på kö eftersom att alla var fulla så fortsätter i hoppgruppen till hösten så länge.
en bild från idag :)
-en bild från idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback