HOPPKURSER

Om två veckor är det dags för HOPPKURSER det är ett slags ridläger. Man rider tre kvällar samma vecka och har då samma häst. Förra året hade jag nelson och då kunde jag inte rida. Eller jag tyckte det då men jag var typ en amatör. Hoppas såklart på nelson detta året också, tycker att vi passar så grymt bra ihop för det blir ett sånt flyt. Tror dock inte jag får honom, annars hoppas jag på lady.
önskade nelson,digression och lady. Hoppas inte på digression, men tror inte heller att jag får honom eftersom att han är väldigt populär, alltså har många önskat honom.
Det blir nog bra vilken häst jag än får! Hoppas dock på en ponny.
-mitt öga
kom just på att ingen vet hur jag ser ut men här fick ni en liten ledtråd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback